Vizualize
Visuel identitet

Vizualize hjælper med at vise det der endnu ikke er virkeligt. 3D billeder, videoer og VR.

Kunde: Vizualize

Rolle: Visuel identitet, website og tryksager

Produkt: Logo, website og visitkort

Visuel identitet

Bomærket er en kombination af virtual reality briller og en bygning/kvist. Virtuel Reality brillerne symboliserer den virtuelle boligfremvisning, hvor det er muligt at få visualiseret sine byggedrømme. Bygningen/kvisten symboliserer byggeledelse og synliggør den arkitektoniske vinkel i virksomheden. Herunder tanken fra idé til produkt.

Som helhed er logoet designet enkelt med streger, der tager fat i bygningernes forskellige vinkler. Logoet har et stilrent udtryk, som står godt op imod detaljerede skitser, billeder og videoer. Navnetrækken er lavet ud fra fonten Abadi MT Condensed Extra Bold.

Det grafiske element tager udgangspunkt i logoet. Kvisten er gengivet og sammenkoblet, for til sidst at skabe dynamik i virksomhedens identitet. “Hakkerne” symboliserer bevægelse og tager udgangspunkt i de arkitektoniske former – med skæve vinkler der tager fat i perspektiver. De grafiske elementer er med til at skabe en rød tråd i alt fremtidigt materiale – både online og offline og er meget fleksibelt.

Besøg website

...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Pin It on Pinterest